Klachten en garantie

Wij gaan voor tevreden klanten en mooie interieurs! Gemakkelijk uitzoeken op uw mobiel of desktop en snel geleverd.

Gaat er onverhoopt toch iets mis dan horen we dat graag zo snel mogelijk zodat we een goede oplossing kunnen vinden! Heeft u een vraag, klacht of opmerking?

Stuurt u dan een mail aan info@yourinterior.nl en wij beantwoorden uw vraag binnen 24 uur. Kunnen we uw klacht direct oplossen dan gaat we dat regelen.

Mocht er wat meer tijd of onderzoek nodig zijn om het probleem op te lossen dan hoort u in ieder geval ook binnen 24 uur wat wij voorstellen, hoe lang dit duurt en welke informatie wij eventueel nog van u nodig hebben.

Klachten ontvangen we bij voorkeur per mail. Wilt u iemand spreken van YourInterior? Neem dan tussen 15.00 en 23.00 uur contact op via 040-3046245.


Leiden onze inspanningen niet tot een oplossing voor u, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie

 

Product niet naar wens? Herroepingsrecht!

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Wanneer u de reden wel wilt vermelden dan zijn wij hier natuurlijk blij mee omdat we zo (de presentatie van) onze producten en diensten indien nodig kunnen verbeteren!

U heeft na deze annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

 

De kosten voor retourzending van u thuis naar YourInterior zijn voor uw rekening. Deze kosten bedragen maximaal 20 euro per zending. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, vragen wij u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@yourinterior.nl of ons standaardformulier invullen. Dit formulier mailt u aan voornoemd adres of stuurt u op naar het adres dat op ons formulier staat. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour aan u terug storten onder de voorwaarde dat het product reeds in goede orde retour ontvangen is of u aan kunt tonen dat het verzonden is.

 

Uitzondering herroepingsrecht

Producten die u via onze webwinkel koopt die wij op maat volgens de door u ingevoerde specificatie hebben gemaakt zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. Wij vermelden dit duidelijk bij het product in de webshop en de orderbevestiging. De verkoop is hiermee na een succesvolle betaling definitief.

 

Kwaliteit

YourInterior levert enkel betrouwbare en kwalitatief goede meubels. Onze fabrikanten hanteren een hoog kwaliteitsniveau, met een regelmatige controle op de productielijnen. We leveren uw bestellingen binnen de afgesproken levertijd, volledig en ongebruikt. Is er toch iets mis met uw bestelling of mist er bijvoorbeeld een onderdeel zoals een schroefje? Meld het ons direct en we lossen het kostenloos voor u op.


Garantie

Op onze meubels krijgt u minimaal een jaar garantie. Is de garantie langer dan een jaar dan vermelden we dit in de productspecificaties. Mocht er dus in de loop van de tijd buiten uw schuld om een gebrek ontstaan aan een meubel dan zorgen we voor vervanging.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »